De eerste loodjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu De eerste loodjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu

De eerste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Sanne

13 Juli 2014 | Nederland, Nederland

Jaa! Ik ben er! Heel, vrolijk, uitgeslapen en gezond begin ik vandaag aan mijn eerste volle dag in Buenos Aires. Het vliegen was heftig en ik was dan ook behoorlijk total loss gisteren, 30 uur reizen gaat je niet in de koude kleren zitten. In vliegtuig 1 vormde ik een goed team met de twee amerikanen waar ik tussenin zat, plaspauzes, ijsjes vragen, water doorgeven, filmaanbevelingen, teamspirit! Houston is heel groot qua vliegveld maar een apotheekachtigiets kon ik er niet vinden. Vandaar dat ik de afgelopen twee dagen als ware amerikaanse toerist door het leven ben gegaan met mijn hardloopschoenen. Ik kon vanwege de blaren mijn andere schoenen niet aan, en dus ook geen pleisters/blarenverlichting vinden. Ik paste er prima bij in Houston. Het boek dat ik bij me had, heb ik in 1 ruk uitgelezen in Houston. Vliegtuig 2 was behoorlijk leeg en op twee stoelen kun je beter slapen dan op één. Ik zit nu in een heel gezellig hostel waar ik gisteren Nederland heb kun zien winnen, heel braaf een wild spel Argentinian Monopoly heb kunnen spelen, met een Frans meisje verdwaald ben op onze weg terug naar ons hostel na een heerlijke salade bij restaurant Muchachos en vanochtend heel actief met Amerikaan Jo No-Go ben gaan hardlopen in een van de vele parken die dit deel van Buenos Aires (palermo) rijk is. Zodadelijk ga ik naar een markt die er schijnbaar alleen op zondag is met ongelooflijk veel kraampjes en muziek. Vanavond is natuurlijk de wedstrijd nummer 1 activiteit dus mijn dag zit weer vol! Morgen eerste dag op de uni, orientation time!

Ik hou jullie op de hoogte,
BESOS Y ABRAZOS and daledale!

  • 14 Juli 2014 - 20:51

    Pauline:

    Ha Sanne, leuk weer over je belevenissen te lezen!
    Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van chagrijnige Argentijnen na de wedstrijd van gisteren. Anders weet je wat je te doen staat: ze opvrolijken! Dat moet voor een leuk blond meisje uit Nederland niet zo moeilijk zijn :) Groetjes, Pauline

  • 15 Juli 2014 - 20:17

    Saskia:

    Haa sen, nu al een hardloopmaatje gevonden! Jammer dan Argentinië niet gewonnen heeft :( veel plezier! En ik ga je op de voet volgen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Sanne

Jaaa! Het is weer tijd voor een nieuw avontuur. Lucky bastards die nog steeds zijn geabonneerd op deze waarbenjij.nu kunnen weer lekker meelezen wat ik deze keer in India en Nepal ga beleven. Ik ga in ieder geval met twee vriendinnetjes die sommigen van jullie waarschijnlijk al zijn tegengekomen bij de verhaaltjes uit Indonesie want daar zijn Sas en ik deze twee tegengekomen! Ik heb het natuurlijk over Sieske en Tessie! Bijna twee maanden gaan we naar India en Nepal en we hebben er heel veel zin in. Het holi feestje dat we al hebben bezocht was in ieder geval al een groot succes dus daar in India zal het ook wel goed komen! ------------------------------------------------------- Aangezien ik eigenlijk pas in de USA die-hard ben begonnen met deze blog bijhouden hebben jullie heel wat jaartjes gemist. Ik weet dat toen ik 0 jaar was ik met mijn ouders naar Frankrijk ben geweest, natuurlijk geen herinnering meer daaraan, maar ik ben er geweest! Later zijn we nooit meer in de zomervakantie naar Frankrijk gegaan. Mijn ouders hebben er nog al een hekel aan dat land, of beter, niet aan het land maar aan de mensen die er wonen. Blijkbaar zijn we in dat jaar erna naar Engeland geweest, maar aangezien ik die hele vakantie in de buggy heb gezeten, weet ik daar ook niks meer van. Latere jaren zijn we vaak naar Italie en Spanje geweest. Maar we hebben ook een rondje rond de oostzee gemaakt, zijn naar Kroatië gereden, met het vliegtuig naar onder andere Sint Petersburg en Boedapest en ben ik zelf, toen ik daar oud genoeg voor was, naar London, Spanje en Italie geweest. Deze blog dateert uit de tijd toen we een geweldige roadtrip-achtige vakantie in Amerika gingen maken met Tanja en mijn ouders en ook ben ik zes maanden naar Australie, Nieuw-Zeeland en Indonesie geweest samen met Sas! (zie sanensas.waarbenjij.nu)

Actief sinds 25 Mei 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 20562

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 25 Januari 2015

Buenos Aires

29 Juni 2013 - 23 Augustus 2013

India en Nepal

12 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

The land of "Yes we can!"

21 Juli 2009 - 16 Augustus 2009

Spanje

01 Juni 2009 - 01 Juni 2009

Pinkpop

Landen bezocht: